Jun, 2018

Norton’s trip around the world

Norton, first C’ class pet, went on a trip around the world during May. We followed his adventures by reading the letters he sent us and tracing his journey on a map. He also sent us pictures from every country he visited. We learned about Brazil, Kenia, Australia, Japan, and Mexico. We know the colors of all their flags!

Now Norton is back and we are very happy to keep on sharing this school year together.

El viaje de Norton alrededor del mundo

Durante el mes de mayo, Norton, la mascota de primer grado C, se fue de viaje alrededor del mundo. Desde la clase, conocíamos sus aventuras a través de las cartas que nos enviaba y seguíamos su viaje marcando en un mapa los países que visitaba. Aprendimos acerca de Brasil, Kenia, Japón, y Méjico. Conocemos los colores de sus banderas.

Estamos muy contentos que Norton ya este de vuelta y juntos seguir compartiendo este lindísimo año escolar.